sthlm och detox renings kur







Drog till sthlm igår med bästis ochshoppade. blev en hel del, hittade hur mycket som helst. någonstans efter lunchen spårade det ur, alltså jag tappade kontrollen över hur mkt jag egentligen handlat för. (oups) men allt är jag värd faktist! Blev en härlig dag  men redan när jag kom fram kände jag hur uppsvälld jag var. Hade redan då tryckt i mig " frukost " på bussen. ljust bröd dessutom.

Sen lunchade vi på Tacobar. va väl inte direkt världens höjdare. Trodde det skulle va bättre men men, sen träffade vi upp en polare och min bästis ville fika, så hon och den andra tog världens största muffins och jag satt bredvid och kolla på när dom åt. Sen till resan hem blev det macka, (grovt) pepsi max och choklad. urk. och visst fan hade jag gått upp rejält när jag kom hem.Men ska gå ner det snabbt som fan nu.

Har köpt Detox renings kur som man ska dricka i 20 dagar nu, Jag hoppas dom funkar bra. Ska köra på flytande och frukt framöver. Och på Onsdag fyller jag år. Har inte bestämt mig än om jag ska ut och festa då elr om jag spar det till helgen?Då har jag fler dagar på mig liksom, att bli fräsch igen.

Ska dra och jobba nu strax. Jobbar både idag och HELA dagen imorn, och dom ringde igår och undra om jag kunde jobba över idag? ALDRIG. jag har väl ett liv utanför jobbet jag också, 3:e helgen i rad jag jobbar nu. det suger som fan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi saknar dig! :)

2008-07-03 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0