ryktet går





Att jag har blivit skit smal, haha. Idag när jag loggade in på msn så skrev en gammal vän direkt till mig, hon skrev att hennes bästa vän tydligen hade sett mig på stan för någon dag sen och hon hade sagt att jag hade blivit s k i t  s m a l, att jag hade blivit ännu smalare än sist och att det syntes jätte mycket , och att armarna och benen såg smala ut och så också!

Min vän frågade direkt vad jag hade gjort och om jag hade nå bra tips ( hon själv har bantat ner sig sjukt mycket sen gymnasiet) och hon var super nyfiken på hur jag ser ut nu och sådär.

Haha men jag sa det att hennes bästa vän övedrev ganska mycket, det måste hon ha gjort för jag tycker inte det själv! och speciellt nu så kommer jag inte våga visa mig ute, nu kommer jag ju ha ännu större press på mig eftersom hon nu tror att jag gått ner jätte mycket. visst jag har gått ner mycket, men så stor skillnad är det väl inte ?

Kommentarer
Postat av: Karin

Riktigt kul med en glad "ana-blogg"! Du verkar vara en positiv tjej! Ska börja besöka regelbundet! :)

2008-06-19 @ 13:45:12
Postat av: trollbunden



härligt :)

2008-06-19 @ 22:38:04
URL: http://nangijaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0