midsommar+jobb







Ska dra till jobbet strax. Jag känner mig tom på något sätt, svårt att beskriva. En stor del av mig har bara lust att sitta hemma ikväll, vilket jag också kommer att göra, men ta fram alkoholen som står i kylen, sätta sig på balkongen och dricka och röka ensam. Mina vänner ska grilla och sådär,men jag pallar inte att följa med. jag skyllde på att jag ska jobba! jag ska jobba imorgon också, fast  börjar 14. Min beundrare hörde av sig igår och undra vad jag skulle göra idag efter jobbet, men orkade inte svara på det smset, han kommer säkert vilja träffa mig bara, och det orkar jag inte med idag!

Ska stoppa i mig 2 piller till som stillar hungern nu, Ta med mig frukt till jobbet utifall jag skulle bli sugen på något. Har inte ätit något idag, har inte varit hungrig alls, i försig är klockan bara 12:45 och det är sällan man är hungrig den tiden på dygnet. Värst är det nog på kvällarna, när man tex kommer hem från jobbet och man har haft en bra dag, hela dagen och sen står man och svajar fram och tillbaka. ska man, elr ska man inte liksom?

Glad midsommar iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0