låt mig bara vara



image76

image77


okej, nu är det exakt en månad kvar tills jag fyller år. Och om 20 dagar kommer min pappa hem från Latin amerika, och när han åkte så lovade jag mig själv att jag skulle chocka honom när han kommer tillbaka, och ja, jag är oftast duktig men när jag faller så är jag fan inte det! ångesten äter upp mig, just nu vill jag bara spy på allt och alla. Jag vill isolera mig och svälta mig totalt och inte komma fram förens jag är där jag vill vara, och vågen vill jag slå sönder och alla speglarna vill jag krossa! jag är uppsvälld och kan knappt röra mig. Den här helgen har jag verkligen gått över gränsen, men nu får det fan vara sista gången. Jag vill bara bli fri, slippa skiten, jag bara längtar till den dagen jag väger så lite att jag kan bli från allt.

Även om jag inte äter extremt mycket så räcker det med "normala portioner" så ökar jag i vikt på en gång, sen går det någon dag och jag är tillbaka igen, jag kan lätt gå ner 3 -4 kg på en vecka, men förstår ni vilket helvete att man kan öka så mycket på bara någon dag? det är en evig jävla kamp dag ut o dag in, och själen skriker efter frihet hela tiden. Jag vet att hade jag följt med pappa till Latin amerika så hade jag lätt gått ner hur många kg som helst, det gjorde jag sist jag var där.

Imorn blir det shakes, och jag ska fan få i mig i det och dricka mycket vatten. det är det som kommer bli menyn för mig nu en lång tid framöver, och frukt och citron vatten och massa te såklart och mina piller också. kanske lite soppa någon gång och och mina modifast bars. och tuggummi, några tsk keso med kanel någon gång, ah det vanliga helt enkelt, det är ju oftast så mina dagar ser ut förutom dom gånger jag faller.

och självklart, pepsi max, cola light elr cola zero. blir jag sugen på glass så är det piggelin elr mina egna hemmagjorda på funlight saft som är tillåtet. MAT och allt annat skit är strängt förbjudet, och jag måste vara hårdare med att säga nej när man fikar, te elr cola light är det som gäller.

Man måste vara stark oavsett vilken situation man befinner sig i.

& min jävla beundrare har tlfn terrat mig hela dagen, fast han visste om att jag skulle sova hela dagen, jag lovar.. han har ringt minst 11 ggr. normalt? till slut kände jag mig elak som inte svarade så skickade ett mess och fråga hur det var och skrev att jag sovit hela dagen, och då fortsätter han ringa ? åh, varför hamnar jag alltid i såna här situationer? jag orkar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0