kaos






Jag är trött och har världens huvudvärk. IDAG har jag gått på en lång promenad,bråkat med killen, skrikit, gråtit, gråtit ännu mer. vägrat äta, åt ändå till slut efter att killen gick in med en tallrik med mat och la i sovrummet medans jag låg på sängen och stor grät.Innan så skrek han på mig att jag skulle äta, för jag total vägra.
 
Bråket började angående en jävla macka! Han har tjatat på mig hela veckan att jag kan ta mat, äta av hans mackor m.m men jag har inte ätit ett skit. Och nu idag så hade vi haft en toppen dag och jag tänkte faktist äta lite mat med honom, skulle göra en rostad macka då han kommer in i köket och säger åt mig..angående mackan, för han MÅSTE ha kvar tills på fredag! (fanns hur många som helst kvar) vafan tror han? att jag ska äta honom ur huset eller? Han äter av mig, jag bjuder honom, inte fan skriker jag åt honom angående det.

JAG BLEV SÅ LEDSEN, jag sa det att han kunde ta sin jävla macka, han behöver inte vara orolig att jag ska ta av honom, och maten vi hade lagat kunde han äta upp själv, sen kastade jag mackan på golvet och gick in i sovrummet och BRÖT I HOP.

Han kom iaf in sen och försökte trösta mig och be om ursäkt, sen skrek han att jag skulle äta av maten, och sen kom han in med en tallrik, Till slut åt jag lite och hällde bort resten. Sen så spydde jag, och tog en dusch, sen så tröstade jag med godis så nu har jag gått upp det jag hade gått ner nu idag. DET SUGER.

Jag hoppas på en bra dag imorn. Det enda jag vill nu är att rasa och ge mig av. jag vill bort, långt bort. Och min beundrare har skickat massa sms och nu ikväll skrev han att han verkligen vill ha mig. Han är så snäll.

 & Ibland så längtar jag efter en famn där jag kan vila mig för en stund. Ett hjärta som verkligen förstår mig, en själ som är fri och som är som jag. Många gånger så kommer jag på mig med att vara för feg, det är inte alltid jag vågar chansa, därför missar jag många chanser, jag ger mig oftast in i leken, sen när jag tröttnat så är det inge kul längre, eller när det börjar gå ett steg längre, då drar jag mig undan helt. och det slutar alltid med att någon blir sur.

Kommentarer
Postat av: Lilja

Hej.

Fan.Att säga så om mackan när han vet hur du har det med mat, är ju jätte klumpigt o elakt.

Om han vet att du har äs, så kanska han tycker det är en väldigt jobbig situation om vad han kan säga o inte säga, så kanske det blev fel. Hur som helst, du bäst, och trots godiset är jag helt övertygad om att du snart kommer till ditt dröm utseende.Stor kram, du e en strong girl, bär med dig det gämt. peace out

2008-06-26 @ 00:30:36
URL: http://frigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0