jag+ cola zero








Jag har noll energi, men sitter ändå här och skriker till musiken. Blev mycket mat igår, pga killens födelsedag, men idag har jag inte ätit någonting men funderar på att ta en frukt elr något snart! och cola zero såklart! Jag och killen åkte och handla nu idag, var först ner till apoteket för att jag var tvungen att springa in och köpa laxerings medel, och jag kände mig hur ut tittad som helst när jag kom inspringande där i mina stora brillor , svarta leggins och randigt chock rosa linne och höga klackar och väska med kedja. Typ alla vände sig om, till och med jag tills jag fatta att det var mig dom kolla på! haha. pinsamt! aldrig vart så pinsamt att fråga efter laxerande, frågade en som verkade ny där, sen skyndade jag mig ut till bilen.

Sen drog vi vidare till systemet och Öb och sådär. på ÖB köpte jag 2 stycken 2 liters Cola zero ^^ Sen har jag köpt keso och massa frukt och bär och sen köpte jag ett paket piggelin. dom innehåller ju bara 55 kcal. så det ska jag unna mig om jag blir sugen på något! har laddat nu iaf. Min kille drar till Öland med grabbarna imorn, ner till en vän så jag blir ensam hela veckan, så jävla skönt. kommer gå så jävla bra det här kan jag lova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0