IDAG IDAG IDAG






Åh, nu är jag lite små förbannad. Min Pappa kommer hem idag från Latin amerika, han har varit där i en månad! Och det var meningen att Brorsan, jag och hans polare skulle åka och hämta honom på Arlanda. Och igår när jag satt och rökte på balkongen på natten så gick brorsan och hans polare förbi så jag ropade på han och fråga hur det skulle bli idag med hämtningen. Han säger då att hans polare inte vet om han kan hämta FAST han har lovat i 5 jävla veckor! Men dom skulle försöka fixa det! Så ringer  brorsan mig nu IDAG och säger att han kunde men att jag inte kunde följa med för att hans jävla FITT flickvän( brorsans polares tjej alltså) ska hänga med i bilen ? VAFAN, hon känner inte ens min pappa och hon kommer ändå bara sitta i bilen och inte säga ett skit!

Jag sa det iaf, hade vi vetat det innan att han skulle hålla på strula fram och tillbaka så hade man fixat någon annan liksom, sista gången man frågar honom om saker. Iaf så skulle dom ringa när dom var nära stan så jag kunde möta upp dom sen! Jag får väl försöka se det positivt, jag slipper stanna med dom på MAX och käka elr liknande. Hoppas dom inte får för sig att äta hemma på nån pizzeria istället.hehe det skulle ju vara sjukt!

Jag kände mig så jävla irriterad och besviken för jag hade faktist velat hängt med, vi brukar liksom alltid åka tillsammans och hämta honom. Kände så starkt sug efter att gå och köpa mig en stor jävla flottig pizza och sitta här ensam i lägenheten och bara trycka i mig den! MEN jag hindrade mig som tur var! Jag orkar inte med att hänga över toan med världens ångest.

Hur som helst så har jag gått ner under natten,så det går bra nu  men hade räknat med att vågen skulle visa mindre ändå! fan då. Kanske för att jag la mig så sent och var upp och sprang hela natten? Jag hade iaf lovat mig själv att jag skulle chocka pappa när han kom hem igen, jag tror inte jag kommer chocka honom, men jag väger mindre nu än innan han åkte, det är det som räknas. jag har varit duktig med andra ord!

Nu sitter jag här och rockar till musiken och tröstar mig med Cola Zero.
Tack för att ni peppar mig sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Nikki

haha aaah, asså DEM!!!? =P

små piggisar(A)

tar jag 2 blir jag typ helt skakig å kan inte sitta still... Att du ens kan ta 3 =P Men bra att de hjälper =)

Ta de vackert bara =)



mysigt/skönt/kul se your papa again!!?



Take care

2008-06-22 @ 16:41:28
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter drygt och orättvist :/



Tänkte fråga vad det är för piller mot hunger du äter?

2008-06-22 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0