Idag är jag glad






wow, fattar ni hur stolt jag är över mig själv nu? Jag har klarat dagen hur jävla bra som helst. Kom hem från jobbet för någon timme sen. Jobbade med min vän så det gick skitbra, skvallrade massa och hade allmänt trevligt, allt flöt på skitbra. Tack vare att jag stoppa i mig 3 stycken piller som tar bort hungern så klarade jag dagen superbra och jag känner inte alls nå sug efter att hetsa heller! Och jag tackade nej till tårta också. Hon åt men jag tackade nej direkt och jag ångrade mig inte heller.

Åt iaf 2 stycken köttbullar och 2 jordgubbar på jobbet, trodde att jag hade gått upp nu när jag kom hem men vågen visade precis samma som i morse, så jag är superglad. nu sitter jag här med min 2 liter cola zero och är super glad, min polare ringde och ville att jag skulle komma och festa med dom, men jag orkar verkligen inte. Vill inte förstöra den här kvällen nu, och kan inte blanda mina piller med alkohol heller, (vet hur det gick sist) Nej jag nöjer mig med cigg och Cola zero ikväll ^^

FYFAN VAD JAG ÄR BRA IDAG!

Kommentarer
Postat av: Nikki

weeiiii, härligt! Dultig du e!! :D

Keep that feeling dear, kram



2008-06-21 @ 11:08:56
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0