FRIHETS känsla








wow, blev super glad idag när jag ställde mig på vågen, känns som världens frihets känsla. Jag hoppas på en lika bra dag idag! Ska strax springa iväg till jobbet. Jobbar med min kill polare idag så det kommer gå skitbra! Har klunkat cola zero och tagit 2 piller! Känner mig nästan lite pirrig bara för att det går så bra nu för mig. Har tagit med mandariner och äpple om jag blir sugen på något! Har tagit med mig ett extra piller också som jag ska ta sen för säkerhets skull.

OCH DET BÄSTA - är att min pappa kommer hem från Latin amerika imorgon, så jag och min bror och hans polare ska troligen åka och hämta honom imorgon! jag är så lycklig för jag har saknat honom jätte mycket! Och imorgon kväll kommer killen hem från Öland också.

OCH NI MISSAR VÄL INTE reprisen idag på kanal 3  super size vs Superskinny (för er som missade den sist) klockan 17:00! och 16:00 är det Du är vad du äter ! Jag har iaf ställt alarmet så nu jävlar ska jag inte missa det idag!

Ha en bra dag alla!




Kommentarer
Postat av: Nikki

thanx 4 the reminder! =)



Kollar på de nu..:D Även fast jag såg de i torsdags.. =P

2008-06-21 @ 17:15:26
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0