forever young




image74
image75image73

Kom hem från jobbet nyss, magen har skrikit riktigt mycket och magen har varit konstig, sprungit på toa flera gånger. varför blir man alltid så sjukt hungrig dagen efter att man har ätit ? Hur som helst så känner jag mig inte redo än för sommaren, jag är för tjock, det enda jag är nöjd med på min kropp är mina ögon. Jag vågar inte ställa mig på vågen heller, har bara lust  att slänga den i väggen i bland. rasar jag inte i vikt nu så kommer jag inte känna mig värd att kunna ligga på stranden, att kunna njuta av det härliga vädret, lätta kläder och allt det där som hör till. & om en månad fyller jag år.

Jag kommer dra åt snaran sjukt mycket. jag vet att jag klarar det. Jag gick upp (hade några riktiga depp tider för några år sen, under gymnasiet,då det var lite privata problem som gjorde att jag gick upp, tröståt hela tiden, spydde också. men insåg aldrig hur tjock jag hade blivit. ( och ingen påpekade det heller)men kan säga det var över 20 kg jag gick upp. så har jag klarat att gå ner alla dessa, så ska jag fan klara av att rasa nu igen. och alla säger jämt att jag blivit såå smal, och att dom inte alls tyckte att jag var såå tjock som jag säger. fan vad dom ljuger alltså. visst, kanske inte det roligaste att höra att man är stor, men hellre det än att inte säga något alls. egentligen, om man ser såhär i efterhand iaf.

jag har så otroligt mycket drömmar och planer nu inför sommaren, men det som stoppar mig hela tiden är min vikt, min jävla feta kropp. MEN nu är det på tiden att rasa igen, sen  fyller jag år om en månad, och sen vill jag ut och resa, tatuera ryggen och enbart njuta och vara så jävla snygg.

lyssnar på forever young nu, en klassiker som är otroligt vacker, och jag  minns att jag brukade säga till pappa när jag pratade med honom i tlfn jag var yngre, att när jag dör så vill jag att han ska komma på min begravning, och att dom ska spela forever young. och jag var fan inte gammal när jag sa det åt honom! och jag minns att han bröt ihop och grät och jag förstod liksom inte riktigt varför.

--

Blir stenhårt nu framöver iaf, är otroligt peppad, funderar på att köpa detox utrensningskur, fast på flaska denna gång, som man blandar ut med vatten och dricker varje dag, 20 dagars kur. skulle vara så vara otroligt bra. nu jävlar ska jag rasa, och ni också hoppas jag. vi kommer fixa det här.

egentligen är det sjukt att man är så jävla positiv jämt när man lever det här livet ? att man aldrig slutar kämpa, efter varje fall så reser man sig upp igen, slickar sina sår och kämpar vidare. nu ska jag sova,  har ju jobbat hela natten, sov kanske 2 timmar.

Föresten, min beundrare som jag berätta om, ringde flera gånger igår så svarade tillslut, och han kom förbi mitt jobb efter sitt jobb, han är trevlig och gullig visst men alltså, jag behöver ingen mer beundrare nu, ska jag behöva gömma  mig nu varje gång jag går förbi hans jobb?

jag vill  bara bli smal och underbart jävla vacker nu. det är det enda som betyder något just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner exakt samma sak. Hur mycket jag än har längtat efter värmen och sommaren under hela jävla vintern, så känner jag mig inte REDO än. Jag skulle ju vara smal och känna mig vacker och mager och tunn. Jag är långt ifrån redo, och det förstör ju sommaren!

2008-06-05 @ 11:09:07
URL: http://volimte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0