en jävla mardröm




sån jävla ångest


Jag kände mig smal och duktig när jag mötte upp pappa igår, vågen hemma hos honom visade också vikt nedgång, jag var stolt över mig själv. Nu har jag inget att va stolt över längre.Sen mötte jag upp min pojkvän och vi har ju inte träffat varandra på flera dagar eftersom han har befunnit sig på öland med grabbarna. Han ville såklart bjuda mig på pizza, först tackade jag NEJ och han påpekade att jag hade gått ner i vikt vilket gjorde mig glad. Hur som helst så slutade det att vi käkade pizza och kollade på fotbollen. VAFAN HÅLLER JAG PÅ MED? yes, vågen visade sen + 1,5 kg!!!! TACK.

Vill dö, vill hänga mig själv. Gick inte ner ett skit inatt heller eftersom jag skulle upp skit tidigt för skulle jobba HELA dagen idag ( 12 timmar) för att vi skulle åka iväg till en stuga med dom boende och käka mat och grilla, några skulle även sova över! Jag hade planerat att INTE äta eftersom jag skulle ta med egen frukt. Men såklart så glömmer jag frukten hemma, så jag var tvungen att käka lunchen på resturangen med dom andra (chefen bjöd) pasta med fläskfilé. Jag kan fortfarande känna den äckliga smaken i munnen och magen värker.

Alla mina medarbetare klagade på att det var LITE mat som serverades, själv så var jag så sjukt mätt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen så tackade jag nej fort som fan när vi skulle fika. och sen några timmar senare så skulle vi grilla, ALLA åt utom jag. och nu är jag ÄNTLIGEN HEMMA. mardrömmen är över. NU ÄR JAG LEDIG I VECKAN.

och jag har världens spy känslor nu. vill spy på hela världen, isolera mig, gömma mig för allt och alla och kom fram sen om några dagar då allt är bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0