en bra torsdag







IDAG är allt bra igen, så skönt. Det är fan inge kul när man mår skit och ångesten äter upp en. Har tvättat idag och sen kom en av mina bästa vänner hit och fixade håret på mig, satte i hårförlängningen lite bättre eftersom hon drar till Roskilde på Lördag och blir borta i 10 dagar, och hon är ju numera min "stylist" haha.

Har ätit en piggelin idag, det är allt och det känns kanon. vågen visar viktnedgång och det är bra. Jag har lyckats hålla mig på jämna och stabila siffror nu den senaste tiden, det är en underbar känsla. Har jag gått upp så går jag ner det under natten.

Sitter och väntar på att bästis ska höra av sig, angående biljetter till sthlm, åker nämligen till sthlm imorn för att shoppa, som det ser ut nu. Jag kan bli så tokig på den tjejen, för hon är kanske hur jävla seg som helst ibland. kanske dax att kolla upp tider och sånt om vi åker imorgon? Annars så drar jag dit själv, min beundrare bor ju där, och  han vill nog säkert göra mig sällskap ett tag, fast annars så är det skit skönt att bara gå själv också.
ah vi får se hur det blir.

IKVÄLL  20:00 på kanal 3. ( det ska jag inte missa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0