en bra dag + kväll







 Ska strax hoppa i säng efter en lyckad dag! men förstår ni hur sugen jag har varit nu på kvällen ? Men jag har haft kontroll så det känns bra, kan gå och lägga mig med gott samvete, men magen skriker måste jag erkänna!Jag skulle gå in i köket och blev alldeles varm i hela kroppen, höll på svimma, var helt yr och var tvungen att ta tag snabbt i bänken för att inte ramla omkull, vägde mig nu på kvällen iaf och den visade  viktnedgång sen i morse, snacka om peppande.

Föresten, jag förstår inte varför jag köper saker som jag ändå inte äter, nästan som att "utifall" liksom, så att jag har, jag måste erkänna att jag känner mig trygg med mat runt omkring mig på något sätt. Lika om jag ska laga mat till nära och kära, så vill jag gärna ha så mycket som möjligt, jag häller tex i massa pasta eftersom att jag är "rädd för att det inte ska räcka" mitt skåp är fyllt med överdrivet med natudiet påsar / allevo i olika sorter / modifast påsar och modifast bars, har nutrilette också i olika smaker, sen har jag nudlar, olika soppor, hur många som helst. hårdbröd, i frysen finns glass, bröd som jag köpte i förrgår men som jag frös in på en gång!

jag vill bara att det ska finnas där, så är jag nöjd

& 3 av mina beundrare har hört av sig till mig idag, 2 av dom skrev att dom saknade mig, och den tredje ringde nyss, men orkade inte svara, var ju ett tag sen vi pratade med varann nu, vad ska man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0