Det går riktigt jävla bra nu






Jag är glad men utmattad, men det är det värt! Har haft en toppen dag! Kom hem för ett tag sen från jobbet och sen gick jag och köpte cigg och nu sitter jag här och dricker cola zero(min räddning) Har inte alls varit sugen på något idag! 1 mandarin tog jag på jobbet när jag kom dit och åt 2 jordgubbar, annars har jag druckit vatten bara! Tog 3 piller idag också för att vara på den säkra sidan och jag blev superglad nu när jag ställde mig på vågen och den visa samma som i morse!

Imorgon kommer jag nå den lägsta vikten på ja jag vet inte hur länge. Nu visar vågen lika som förra veckan, och varje gång jag har nått den här vikten så har det ALLTID hänt något, typ nån bjudning elr liknande som gjort att jag tvingats äta. MEN INTE NU! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Min polare ringde och försökte få med mig och festa, men jag sa att jag skulle höra av mig sen om jag orkade, men självklart så orkar jag inte. ALDRIG att jag tänker sabba det här nu! Nej jag ska vara så jävla lycklig imorgon har jag bestämt mig, när vågen visar viktnedgång!

& vet inte hur många gånger jag hållt på svimma idag, men det har gått bra.

Jag såg iaf både Du är vad du äter och Super size vs Superskinny idag ^^

Och så till imorgon, vi kommer ju åka och hämta pappa eftersom han kommer hem igen, och vi brukar  stanna vid MAX ibland elr om vi käkar när vi kommer tillbaka till stan. Jag hoppas att dom inte får för sig att dom är hungriga. Vet inte riktigt hur jag ska göra? elr om jag får offra mig då? en dag? har ju ändå inte sett han på en månad?

fan ångest över det. Hur som helst så kommer jag laxera iaf, den saken är säker.

Kommentarer
Postat av: "lilja"

Du är SÅ JÄVLA BRA!!!

vilka piller är det du äter, vill ha några som jag vet funkar eftersom det e så dyrt.

Sen tänkte jag fråga också ang lax medel, jag har hört att alla kcal redan har försvunnit när det kommer ut, stämmer inte det?

Ha det super bra, fett jävla bra jobbat!

2008-06-22 @ 00:25:04
URL: http://frigg.blogg.se/
Postat av: Nikki

shit vad härligt!!!



hoppas Max läöser sig, U´ll make it!! =)



btw, va e de f pills? Kramar

2008-06-22 @ 00:54:42
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0