det är vi mot världen



image79


kolla in vilka vackra färger, jag älskar färger och jag är galen i smycken av alla slag. Jag har haft en underbar dag i solen, suttit ute med två av mina bästa vänner i parken och tagit några cigg och snackat skit ^^ helt undertbart att känna sol strålarna mot kroppen. Sen var vi på stan en sväng, kände mig dock väldigt tjock när jag gick runt där och deppig över att jag kommer få leva fattigt nu fram tills nästa lön. Det suger.

Har ätit 2 mandariner och ett päron idag. Var in på apoteket och köpte nya laxerings tabletter också. Tog ett jävla tag innan hon hitta dom, sen så påpekade hon att jag skulle vara försiktig med att inte ta för många eftersom det är så mycket. det första jag gjorde när jag kom var ut var att trycka i mig 8 stycken. aj aj. men fan vad jag hade längtat efter dom.

Just nu skulle jag bara vilja samla ett helt jävla gäng Äs människor på en vacker stor äng, och vi skulle kunna skratta ihop, och bara njuta av att vara tillsammans. Vi skulle kunna unna oss lite vin också, några ciggisar & supa bort våra jävla bekymmer och bara vara. det skulle väl vara något ?sen kan vi ha lite friskis och svettis / brännboll på det också.  vilken syn, men fan vad u n d e r b a r t .

Kommentarer
Postat av: Nikki

Ju mindre jag äter ju mindre spyr jag, logisk ¨å enkel matematik... Å att överäta är ingen risk med så mycke folk å barn runbt mig! KANSKE blir en piggelin om de kniper... =P

Utmaning jag tror jag klarar, hoppas jag klarar!

Börjar jobba på söndag å kommer hem 2 ggr innan jag slutar dan innan midsommar... Är sjukt glad att jag får vara ute OCH röra på mig, typ drömjobb XD

Vad ska du göra i sommar? kram Bonie

2008-06-04 @ 13:40:41
URL: http://bonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0