det är min tid nu,







Jag ligger på sängen nu och magen skriker, ska strax hoppa i säng. Det går riktigt bra nu faktist. Har haft en bra helg, har jobbat och undkommit mat, men endel godis har passerat genom min mun. Idag har jag jobbat dubbel pass så jag har jobbat från 8:00 - 21:30. så jag är ganska död nu! jag har ätit en banan, 1 mandarin och ett päron idag. Var nära att laga nudlar  när jag kom hem men jag höll mig.

.. & det där med min beundrare, det har hänt sjukt mycket, killen har kärat ner sig i mig, och igår sågs vi efter mitt jobb och kollade på fotbollen tillsammans och jag förklarade läget och tydligen så krossade jag hans hjärta. Han säger att han stannat här för min skull, och att han kommer att vänta på mig och bla bla. Sen är han ju kanske hur rik som helst, hans familj är väldigt högt uppsatt i Kina, han berättade sjuka saker som jag absolut inte fick berätta för någon och ja, jag är c h o c k a d.

Killen har stil, skön stil. Han har ju vart modell där, han är lång, halv lockigt långt hår, schysst trendig stil, varit modell på olika magazin, jobbat med fashion. Hehe. ganska roligt när han bryr sig mer om sitt hår / utseende än vad jag gör, berättade lite olika skönhets knep, haha.

ja vi får se hur det går. hehe.

 & idag (måndag) fyller min kille år, 26 år. så vi ska hem till hans föräldrar och äta mat, det är det enda jag vet. så jag måste äta. Men men, kommer ta laxerande innan och sen kommer jag ha hela veckan fri och ensam eftersom han kommer åka bort med grabbarna. så jag är super glad. det går bra det här .

Fan vad jag ska klara det här.
--


Visste ni föresten att Natacha Peyre väger 46 kg?  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0