Bra dag+ dålig kväll







Dagen gick bra, jag tvingade med killen ut på en promenad för att hämta bilen och sen skulle vi åka upp till motions spåret och gå minst 6 km, men vad händer på vägen? jo det börjar spö regna, så vi tog bilen och åkte och handlade istället. Jag hämtade ut mina varor som jag beställt från ellos, super snygga skor och partyväska och 2 klänningar och
1tunika, klänningarna var dock en aning stora, men dom är väl de, stora i storleken antar jag?

Sen klockan 4 så hade jag informations möte på jobbet med alla andra som ska jobba i sommar
+ chefen. Hon hade tagit med sig fika och frukt och saft. alla tog en varsin supergod bulle, men jag tackade nej, och när jag tog upp min egen vatten flaska så skrattade hon och sa,

" N, Det är FAKTIST LIGHT SAFT " ( skratt )
- " Du kan väl ta ett päron iaf ? "

Eftersom jag bara ätit 1 mandarin så visst, jag tog ett päron men åt inte upp hela. Efter  mötet var klockan runt 6 och jag och min polare drog hemåt varpå min beundrare hör av sig, (han har ringt och skickat massa sms om att han har saknat mig och blev orolig eftersom jag inte svarat när han ringde igår + sista messet han skrev) det var han den där tuffingen som jag berätta om, han jag träffade i helgen! Hur som helst så mötte vi upp honom och satt i parken och rökte och snackade skit.Sen drog jag hem till killen och de blev fotboll + jordgubbar, lite för mycket jordgubbar känns det som, och nu är han ute och dricker öl och jag har nyss ätit 2 mackor och spytt! jag är så äcklig. men vågen står på samma nu som innan idag. TACK^^ men frågan är omjag kommer hinna gå ner något nu under natten ?, jag ska upp halv 6 för att jobba!

Ska försöka tvinga med killen till motions spåret imorn kväll iaf, han är nämligen skyldig mig det eftersom de inte blev något idag! han lovade mig att jag fick bestämma vad vi skulle göra idag och jag ville ut och gå i spåret, men nu blev det ju inte så idag.



Kommentarer
Postat av: Nikki

hej vännen!

Hoppas allt e bra m dig! Hänt ngt kul de sista? take care, krama

2008-06-11 @ 20:30:05
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0