Bättre än väntat







Ja. jag trodde inte det skulle gå så fort. Är snart tillbaka där jag var nyss! känns underbart. Gick ner 1 kg under natten nu, trodde jag aldrig eftersom jag var tvungen att äta en portion pasta med fläskfilé igår, åt faktist också en chokladbit på kvällen om jag ska erkänna. Så där hade jag tur minsann! Känns underbart igen.

Idag har jag ätit nada (inget) ! druckit cola light bara. skulle gått en lång promenad i spåret med killen men både han och jag var helt död i morse så vi ska gå imorgon istället. Åkte och handla en sväng och  jag fick mina kläder som jag beställt. 2 klänningar och ett snyggt linne, alla satt skitbra faktist, för en gångs skull^^

Känns underbart att det rullar på igen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0