både och.

WHY? ALLTID när det går som bäst för en så sabbar man hela skiten! why ? Idag var jag super glad när jag o bästis var på stan, fick en del blickar och sen när vi provade kläder så fick jag på mig en jeans kjol i storlek 34! fattar ni ?  jag blev så jävla chockad. min bästis med, visst den satt ju lite tight och var väl lite väl kort men  själva saken var ju ändå att jag fick igen den! Bästis påpekade det också att det syntes som fan nu att jag gått ner i vikt!.

Innan så provade vi skor inne på Din sko och så möter vi hon som jag nämde om igår att jag jobbar med, hon som påpekade min vikt. Vi stötte på hon och hennes dotter där inne och vi står och pratar och kommer in på ämnet mat, och så säger hon till min bästis,

" ah räkna  inte med att du får nå mat hos N iaf, (skratt)"
" ääh, vadå?"
" jo men det är ju sant ju, du äter ju ingenting!"

 Likaså min nya vän, beundrare, han gillar mig, och han skickar jämt mess och påminner mig om att äta och sådär. hehe så sött, förstår inte varför? han vet ju ingenting.

Iaf så sen när jag kom hem runt 18 tiden nu på kvällen så var jag helt slut, mådde dåligt och bara låg på sängen hade ingen ork alls, och killen sa det att vi skulle köpa pizza och att jag skulle äta, så efter många om och men så gick vi och köpte, och nu har jag ätit det och nu mår jag piss dåligt och tagit massa laxerande, så imorn kommer det bli stenhård svält som gäller. ska jobba fram till 16.

just nu vill jag bara dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0