att förbereda sig är viktigt!






Har suttit inne på "den gröna sidan" nu för att läsa journaler samt peppa mig själv! Jag ska verkligen klara det här nu. Jag vill rasa nu. snälla, låt mig rasa nu. Jag vet att morgondagen kommer att bli jobbig då jag vandrar hem ensam från jobbet. Jag kommer känna sug efter att hetsa. stoppa det i munnen för att sen i nästa minut hänga framför toan och spy som fan. Ångesten kommer äta upp mig. jag kommer sitta där med vatten flaskan och vågen bredvid mig. JUST DÄRFÖR så måste jag peppa mig själv nu och förbereda mig inför morgondagen.
Jag ska klara dagen+ kvällen.

När jag kommer till jobbet imorgon kl 14: noll noll så kommer dom redan ha ätit mat så det betyder att jag inte kommer att äta med dom, känns underbart. föresten så gillar jag inte "midsommar mat" heller. På kvällen kommer det att serveras tårta, men jag kommer inte att äta. jag gillar inte tårta, men kanske att man snor någon jordgubbe. Jag kommer iaf att ladda med frukt och vatten flaskan, sockerfritt tuggummi och mina piller på morgonen såklart, sen kommer jag ta laxer runt 18 tiden så det kommer värka på kvällen.
det är min dag imorgon!

Man måste påminna sig om vad man vill, och kunna tacka nej på en gång om man blir bjuden på något skit! Vill man lyckas eller inte? JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG VILL LYCKAS!

När alla vräker i sig mängder av äcklig mat under midsommar och alkohol så kommer jag var superglad för att jag och vågen är vän med varandra. Jag kommer nog skriva ett inlägg imorgon på dagen innan jag drar till jobbet, alltför att påminna mig om att jag ska lyckas! Sen återkommer jag på kvällen efter jobbet och förhoppningsvis är jag glad då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0