skål för mig






Jag sitter här nu uppklädd och dricker lite äckligt vin, så jag har gått över till Ölen nu, Ska ut ikväll med min bästa vän, men endel av mig vill bara stanna hemma, sätta på mig mjukis kläderna, dunsockorna och skita i allt. Min mage värker och min rygg värker. och mina ögon är trötta, och min själ längtar efter något som inte alls finns här.

Jag har inte ätit något idag så jag ska ta det lugnt med alkoholen. Jag har på mig mina nya klackar men jag känner mig inte alls nå speciell, en av mina beundrare, han bor i sthlm och trodde att jag skulle komma till sthlm idag eftersom jag hade sagt att jag troligen skulle det, hur som helst så åkte han till min stad nu och vi kommer troligen stöta på varandra ikväll på krogen, han börjar bli dryg nu alltså. Och min nya beundare har skickat tusen sms, han charmar mig hela tiden och nu tjatar han om att ha vill att vi ses nästa vecka, jag vill inte lova något eftersom då kommer jag känner mig pressad och att jag måste träffa honom. Jag har kommit på nu att jag VERKLIGEN har stora problem att släppa in killar i mitt liv.

Och att man ska få skuldkänslor hela tiden, det  tar hårt som fan på en, jag jobbar hela tiden, sen när jag kommer hem så är jag trött, jag vill vila,jag orkar inte vara super social hela tiden, jag vet att mina vänner glöms bort ofta, jag har mina perioder då jag försvinner ett tag, men det behöver jag. för att kunna andas verklig luft, för att kunna få vara mig själv en stund.Har skuldkänslor för att jag inte hunnit träffa min pappa heller, han jobbar och jag jobbar, och han undrar säkert varför jag inte hört av mig? men jag var sjuk hela  förra veckan, och så var tjock så ville inte visa mig ute.

Jag väger mycket mindre än på bra länge, men ändå känner jag mig inte nöjd, dom säger att jag blivit så liten men det är inget jag kan tro på. Igår så frågade en personal som nyss kommit tillbaka från semestern om HUR mycket jag gått ner, jag hade blivit så liten tyckte hon och hon undra hur jag åt och så.

Haha sen en annan personal hon är typ besatt av att snacka vikt med mig, hon har ju gått ner jätte mycket själv men alltid när vi jobbar ihop så får jag tusen frågor om hur jag lyckats.

Men ja SKÅL på mig själv nu  för att jag lyckats så jävla bra hitills, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

måste säga också, det är underbart att se att det är så många som följer min blogg,
mitt liv. PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag måst bara fråga en sak. du snackar om dina beundrare hela tiden, men brukar du inte även nämna en pojkvän? hur går detta ihop?

2008-07-19 @ 04:20:13
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: trollbunden

ja precis det stämmer!Jag är sambo, vi är väl tillsammans men från min sida så har det blivit mer som en vänner / syskon relation, och vi har sjukt kul ihop, har kännt varandra och träffats i 7 år regelbundet.



sen ja, har jag mina beundrare som hör av sig ibland,inge mer med det.

2008-07-19 @ 12:10:00
URL: http://nangijaala.blogg.se/
Postat av: Nikki

Hej gumman!

Haha, syntes nästan att där va liiiite alkohol inblandat.. =P Hoippas du/ni hade trevligt! Låter som du har de bra iaf =)



Ska lämna skånelandet för en vecka nu.. De här att inte träna 5ggr/vecka= fet ÅNGEST!!! å en tjatig mamma på de..

Var håller du hus kommande vecka? Ngt trevligt på G? puss

2008-07-21 @ 12:50:27
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0