ögonen är själens spegel






Jag är så UTMATTAD! Kom hem från jobbet för ett tag sen, fick sluta tidigare så det var skönt. Var en hel del att göra och ringa viktiga samtal inför morgondagen. Det går inte en dag nu utan att jag håller på att svimma flera gånger. Det går riktigt bra för mig nu, har svårt att förstå det själv nästan.Men jag har hållt mig på en bra vikt nu, men det är svårt att passera gränsen.

Igår så var jag ledig så jag och bästis åkte ner på stan och shoppade oss lyckliga, sen så när det blev kväll så ville hon så gärna äta pizza, jag tvekade först men sen gick jag med på det, planerade i hemlighet att gå direkt hem sen och spy upp skiten, så därför blev det pizzeran nära mig istället för på stan. Jag åt en liten bit och jag kände direkt magvärken och illamåendet komma, jag lovar att jag skulle kunnat ha däckat direkt där inne på pizzerian, sen så skyndade jag mig hem och spydde upp allt, vägde mig så jag låg på samma vikt som innan, SÅ JÄVLA SKÖNT. Alltså ingen större skada skedd, tack o lov för det.

Annars så minns jag inte sist jag åt någon riktig mat, kan inte komma ihåg när. Idag så har jag inte ätit ett skit, drack en pepsi max på jobbet bara, hade tagit ett piller innan så jag har inte kännt av någon hunger alls. Jobbade med min "kompis" mamma ikväll, hon som påpeka min viktnedgång förra veckan, och återigen så påpekade hon att jag var så liten och att det finns nästan ingenting kvar av mig, och hon undrade vad jag åt och sådär, känns skönt att man kan prata med henne, kunde vara någolunda ärlig iaf. Jag tänker iaf köra en dag i taget nu, inte stressa på något alls. Jag tänker inte falla, jag orkar inte det, klarar verkligen inte av ångesten man får av det.

OCH I FREDAGS.. så var jag ut på krogen med bästis och några till, verkligen en lyckad kväll,  drack ju här innan och sen blev det 2 drinkar på krogen så jag var skapligt full,självklart så dök ju min beundrare upp där, han från sthlm, så han dansade och hängde med oss, jag lyckades få honom att umgås med bästis kompis så jag slapp ha honom efter mig hela tiden. Men sen så dök det upp en annan kille som började dansa med mig så han från sthlm blev inte alls glad märkte jag, men jag försökte att inte bry mig om det. Den nya beundraren drog iväg mig och bjöd på en drink och vi hade skitkul, snackade och så, sen så bjöd han mig på efterfest men jag tackade nej, sen bjöd han mig på fest dagen efter också, men tackade nej då också, och han kommer komma till min stad nu till helgen och vill träffa mig, kommer säkert se han ute på krogen om jag nu går ut på Fredag.

Det som känns skönt iaf är att jag är helt ärlig med hur läget ligger till.

Iaf han från sthlm hade ringt mig flera gånger efter krogen så när jag var påväg hem så ringde jag upp honom och han lät skitsur, sen sa bästis det också att han hade sagt att han var arg, men inte varför. haha hoppas han tar kontakt med bästis vän, dom hade tydligen bytt nummer vilket jag är superglad över.

haha jävla drama alltså...


det går iaf skitbra för mig nu, det är det ENDA som betyder något just nu.
en sån frihet kan jag lova.


och framtill fredag eftermiddag så är det bara jobb som gäller för mig. så jävla drygt,
 vill ha veckan avklarad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0