min födelsedag, detox kur och sjuk








 HEJ sötisar !

förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu, men har jobbat och så fyllde jag år i Onsdags, så nu är jag hela 23 år! Började dagen med att träna även fast  jag kände mig halv krasslig, tränade 1h och 40 minuter ungefär och sen bastade vi på det. Ville verkligen träna eftersom vi skulle ut och äta sen efteråt. Eftersom det var min födelsedag så fick jag bestämma vart vi skulle gå och jag valde taco buffé, och efteråt så gick vi på Bio och såg filmen Narnia, oh den är underbar, man skulle vilja vara i Narnia nu och kramas med aslan hela dagarna.

& Sen gick vi upp till killens föräldrar och hans mamma hade bakat en jordgubbs tårta åt mig och jag fick lite presenter, dom är verkligen hel söta mot mig. Min kille räddade min dag i år igen, hade en underbar dag men ändå kunde jag känna klumpen i halsen och tårarna bakom ögonlocken där någonstans,

Jag blir alltid extra deppig när det kommer till "speciella dagar" typ min födelsedag elr högtider, det är inte det att jag blir ett år äldre utan det är att jag alltid känner mig så fruktansvärt ensam då! Min mamma dog när jag var liten och jag har bara min pappa och min bror här i Sverige. Och min pappa reser varje år till Latin amerika över Jul och nyår där och i år var han borta 3 månader, sen åkte han nu IGEN en månad i maj! Och jag firar aldrig med min bror, det är inte som att dom frågar om jag vill vara med heller fast dom vet att jag är ensam.

Jag har inte firat varken jul/ nyår / födelsedagar/ påsk eller midsommar med dom på flera år. Så jag är van vid det här laget.

Vet inte hur många gånger jag har brytit ihop inför min pojkvän när jag tänkt på min "familj"! Min pojkvän och mina vänner har verkligen ställt upp för mig när ingen annan har gjort det, men jag vill heller inte att dom ska tycka synd om mig, jag hatar att folk ska tycka synd om mig.

Jag har märkt att förr var jag mer öppen med mina känslor, nu orkar jag inte förklara för någon längre, vill inte prata om hur det känns, det är  väl jobbigt antar jag. Jag lever på mitt eget liv nu.

Skulle även ha Firat nu idag med mina vänner, men som vanligt så är alla bort resta så jag får ta det nästa vecka, dessutom så har jag gått och blivit sjuk nu, var nyss nere på apoteket och köpte laxerande och ipren, och nu sitter jag här och dricker min Detox kur.

Föresten, så fort personalen på jobbet ser att jag dricker min detox kur så blir det ett jävla livoch tusen frågor.

- äter du något då?
-du måste ju äta, kan inte försvinna helt ju
.

"- Men jag åt ju hur mkt som helst igår Jag (om min födelsedag)"
- jaa, men man ska äta varje dag! personal

& så påstod hon att anledningen till att jag kände mig hängig när jag tränade var för att jag har för lite energi och därför är svag i kroppen.

Min kollega som också är en vän, stod och höll med, och drog ett exempel om helgen,

" - ah det var som i helgen så kom hon hit och sa att hon måste dricka Detox kur för att hon hade ätit pizza! hon var skit orolig"

Nej nu börjar dom lägga sig i lite väl mycket tycker jag, & riktigt så sa jag inte alls det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0