Lyckorus?si papi







YES - Jag är tillbaka igen, och det har gått otroligt snabbt nu om jag får säga det själv. Fick min mens idag också, kändes bra faktist eftersom jag vart lite orolig, har ju en förmåga att hoppa över den ganska ofta. Och jag är fortfarande sjuk, jobbade ändå igår men det var tungt. Skippade även världens fest som några kill kompisar fixat men jag orkade verkligen inte festa. dessutom så vill jag inte visa mig ute heller nu när jag inte har i min hårförlängning, känns som mitt hår är super kort, den jävla (ursäkta men)kärringen (fast hon var ung) klippte hur mycket som helst senast. Jag ska aldrig mer gå dit, ska höra med min vän som numera är min "stylist" om hon kan sätta i håret nu i veckan igen.

& min vän E som jag berättade om, min beundrare kom från sthlm igår IGEN och bor tydligen på hotell här nu i helgen, fyllde år igår så han ville ha med mig ut igår + idag, men jag känner mig för sjuk, ful och äcklig just nu så jag tackade nej. Fattar inte hur killen har råd med allt han gör? själv får man slita häcken av sig på jobbet för att ha råd att kunna leva;)

Min killes familj ska åka ner till Gbg på måndag och ville att  vi skulle med, men jag kommer jobba nu i veckan och kommer inte kunna byta turer och jag vill inte ge bort mina turer eftersom det är att kasta bort massa pengar. Och nu när det går så bra för mig så vill jag inte sabba det här, förra året när vi var där så fick dom mig att gå upp 3 kg på 1 vecka.
 Alltså = mardröm.

Kommer få mitt bantnings te nu i veckan också, och så mina piller hoppas jag kommer snart också.
NU JÄVLAR ÄR JAG PÅ G.

DAGENS BÄSTA  ? - det måste  ha varit känslan av när jag såg vad vågen visade + att jag höll på svimma idag, det har jag inte kännt på en vecka, kan låta sjukt men jag blev glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0