ja så kan det va







Sitter fortfarande här och dricker min detox kur, snart har jag druckit upp det jag ska för idag. Mina händer är verkligen iskalla och jag har världens tjocktröja, stickade  sockor och en tjock filt över mig. Jag känner mig jätte peppad faktist, nu ska det bara gå neråt igen, ska aldrig låta det gå såhär mycket överstyr igen, måste vara stark, det blev liksom för mycket, allt på en gång, bjudningar hela tiden. och en jävla panikångest.

Jag vill bara rasa nu, jag vill ha mitt bantings te och mina piller som jag har beställt. Tror jag ska ta en varm dusch för jag fryser som fan. och klockan 20: noll noll på kanal3, då ska jag vara redo.

Haft en bra dag idag, känns underbart. Jag rpratade föresten med en mycket speciell  vän, han har varit bortrest i Chile nu i 7 månader, och jag visste inte riktigt när han skulle komma hem igen, iaf så skickade jag ett sms igår kväll, runt 12 tiden och såg att smset gick jag fram, alltså, han var hemma i Sverige igen. Så skickade ett sms idag och han ringde upp mig för ett tag sen, Jag har saknat honom jätte mycket. Vi har alltid haft en speciell relation, han och jag.

Sen så sa han att han har tjej, vilket han inte hade berättat för mig innan han åkte, som var för 7 månader sen. ( kanske därför jag inte hörde av honom innan han åkte?)han sa att jag skulle "ta det lugnt" med att skicka sms så sent på natten eftersom hon började undra .

Det som gör honom speciell vet jag faktist inte riktigt, men han har alltid brytt sig om mig, ringt mig med jämna mellan rum och bara frågat hur det är med mig, bjudit mig till stockholm flera gånger. När han har hamnat i trubbel elr kännt sig ensam så har han ringt mig och när jag varit ledsen så har jag pratat med honom, och jag kommer aldrig glömma den natten vi träffades på en krog i sthlm,när våra blickar möttes på dansgolvet, jag föll direkt.

Och när vi dansa, och alla tjejerna kollade på oss med sur blick, han kunde valt vem som helst, men han var min då.
Hur som helst jag är glad att han är hemma och jag blir inte upprörd,han kommer höra av sig till mig så småningom, det gör han alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0