glad + bantnings te




Haha, jag skrev ju ett mail till dom igår om att jag inte hade fått mitt bantnings te än och ville att dom skulle skicka dom snarast annars var det dålig service, och tydligen så var det redan påväg, IDAG fick jag dom. Direkt efter jobbet så åkte jag upp och hämtade det.
 Blev super glad.

Jag blev ju tipsad om det och efter att jag läst på lite om det så ja, det dröjde inte länge innan jag klickade hem dom. Förövrigt så går det superbra. Var helt slut på jobbet idag bara, drack en fanta free och sen åt jag några vindruvor. Trodde jag skulle svimma flera gånger.


INFORMATION om den här produkten då?

Ett bantnings te, det bästa som finns på marknaden idag, Har nu kommit till Sverige, annars så säljs det bara på apoteken i Spanien, är bra mot förstoppning, tarmproblem och viktminskning. Omtyckt och fungerar effektivt, den renar även kroppen på gifter och hjälper mot trög mage. Den är tillverkad på 100% örter, exotiska örter och är biverkningsfritt, och alla kan använda det. Manasul är Tillverkad av olika plantor och kommer hjälpa till att få en trimmad och icke vätskefylld kropp.

Följ råden och motionera lite så kommer Manasul att göra underverk för dig och du kommer att se förbluffande resultat. rekomenderas att använda en tepåse per kopp, låt påsen dra i ca fem minuter och drick den efter middagen. - Första veckan: drick en kopp om dagen, sen kan du successivt öka antalet koppar per dag. - Öka antal koppar tills du når önskad effekt, men tänk på att Manasul har en viss laxerande. FÖRSLAG : * Eliminera mat som är rik på fett, socker, och allt för mycket kolhydrater från din diet. * Motionera och promenera i 20 minuter minst tre ggr i veckan. * Använd MANASUL BANTNINGS TE efter middagen. * Ett stort glas vatten innan måltid ökar effekten av teet. * Håll koll på din vikt regelbundet och minskar du inte längre i vikt så öka antal koppar om dagen, den vardagliga motionen och skär ner på kaloriintaget.

--


WOW, jag har precis druckit min första kopp, och det smakade inte alls illa, lite kryddigt sådär, sånt som jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

känns lite som att man går ner om man gör allt det där,m även om man INTE dricker teet?

2008-07-23 @ 22:53:32
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: trollbunden svarar



ja det är klart. vem som helst kan ju gå ner hur lätt som helst utan massa hjälpmedel, men poängen med det här te´t är ju att det innehåller massa bra exotiska örter som ökar förbränningen och renar kroppen på gifter, vilket underlättar en stor del.



och det är inte alls skadligt för kroppen som om man tex tar laxerande som jag ofta gör.



Sen är det ju egentligen hur lätt som helst att gå ner i vikt om man verkligen kämpar för det, tro mig jag vet. Sen är det ju upp till var och en vilken metod som funkar bäst för en, FÖR MIG så underlättar detta väldigt bra, har sprungit på toa en hel del nu ikväll redan^^

2008-07-24 @ 01:16:54
URL: http://nangijaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0