en lyckad helg









Verkligen - det känns förbannat jävla underbart nu. Trodde jag skulle gått ner mer nu under natten men jag är inte så j ä t t e besviken ändå. Känns skönt att börja på en ny vecka med att vara tillbaka igen. Jag har vart sjukt trött och hängig idag, nära att svimma några gånger, men jag har klarat mig hela dagen utan att stoppa något i munnen. Har inte ens varit sugen, druckit lite citron vatten bara.

Känns bra med tanke på att mitt laxer är slut, och imorn bröjar jag jobba imorn, ska köra på detox kuren då och tänkte ta mig en allevo shake också utifall, och kanske springer jag och köper en pepsi max elr fanta free så jag har. Slutar ju 16 imorgon.

Min kille har inte bestämt än om han åker med familjen ner till gbg imorn eller om han ska stanna hemma,han vill så gärna att jag ska följa med men jag har inte råd att vara borta från jobbet. Det handlar ju om någon tusenlapp man förlorar och det är pengar jag behöver sen.

Sen skulle det vara bra för min del också om han väljer att följa med, det betyder att jag är ensam hemma hela veckan och det betyder att jag kommer kunna rasa utan att någon påpekar det^^

Det känns så jävla bra nu, äntligen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken diciplin du har! Hur mycket har du som mest rasat på 1 vecka?

2008-07-14 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0