detox och laxering






Skrev ett inlägg igår natt men gick inte att posta det då så jag postade det nu istället, förra inlägget alltså. Självklart så blev vi ju bjudna hem till killens föräldrar nu ikväll, på mat och fika såklart. Jag åt nästan inge alls, och dom tyckte jag borde äta mer eftersom jag aldrig äter i veckorna säger dom. Ibland skvallrar min kille lite väl mycket tycker jag. Hur som helst så veckan som varit nu har varit ett rent helvete i matväg, nu är jag påväg tillbaka iaf, magen sjunker sakta in igen och vågen visar sakta viktminskning, det är svårt i början att ta sig tillbaka, känns som alla vill komma och förstöra när man väl har bestämt sig igen.

Men min kille vet klart och tydligt nu vart jag står, inga mer bjudningar eller skit. Han har sett hur piss jag har mått nu och hur uppsvälld jag har och är fortfarande. Har druckit detox kur och laxerat hela dagen och tagit extra starka äppelcidervinägers piller. Mina andra piller som är hungerdämpande är snart slut nu, och jag kommer nog inte få mina nya nu förens om 2 veckor kanske?

Hur som helst så är jag påväg tillbaka nu igen. så SKÖNT.

..& boken som sagt, haha fan vad jagskrattar när jag läser den, så klockren liksom, verkligen en super skön och ÄRLIG bok. Ska läsa lite ikväll också om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0