detox, bantnings te och thinspo




Sitter här nu och dricker min Detox kur och fryser som fan, sitter och kollar på Thinspo videos. Vågen visar sakta viktnedgång, jag är på väg tillbaka. ska bara fortsätta nu, inte kolla tillbaka.

Har ångest inför imorgon, jag ska jobba kväll, börjar 15 och slutar halv 10. Och jag är bjuden på världens överassknings fest. några kill polare har den för deras vän och dom har hyrt in dj och allt. älskar deras fester, men jag pallar nog inte att gå, jag slutar ju så sent och så är jag fortfarande sjuk, men framförallt så är jag tjock. Jag vill helst bara stänga in mig och sova.

Beställde bantnings te igår också, läste lite om det och det verkar superbra, älskar ju te också. Det innehöll massa exotiska örter också som även rensa ur alla gifter man har kroppen. Hoppas jag får hem dom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0