det går riktigt jävla bra nu





Ännu en otroligt bra dag avklarad. Jag kom hem från jobbet för en stund sen. Jag jobbar sista dagen imorn och sen är jag ä n t l i g e n ledig till Måndag kväll. Det rullar på som sagt, måste säga att mina piller hjälper jävligt bra, och te´t har funkat bra hitills också, viktnedgång som sagt, känner mig otroligt stolt över mig själv. Hungern känner jag inte alls av, det jag kämpar med  varje dag är att inte svimma.

Idag så har jag druckit en pepsi max och ingen hunger har jag kännt av, fyfan vad härligt. Inte långt kvar nu tills jag är nere nu på mitt delmål som jag satt upp. Jag peppar mig själv varje dag och försöker ta en dag i taget. Imorn ska jag handla med en person så då ska jag köpa en fanta free. Jag köpte föresten sallad igår eftersom jag kände sug efter en god sallad, men  var ju varken hungrig idag eller igår så jag har inte ens gjort i ordning den än. Tog med mig ett äpple till jobbet också utifall men den behövde jag inte heller ta ^^

Kommentarer
Postat av: Lexxie

Får man fråga hur lång du är och vad du väger?

2008-07-25 @ 08:10:29
URL: http://minkampmotminkropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0