Bra vecka+ mina nya piller





woho, är superglad för idag är jag ledig, så jävla skönt och så fick jag en lapp hem i brevlådan om att mitt paket från usa har kommit, så jag och killen slängde på oss kläderna och sen drog vi ner på stan, han skulle hämta ut sina biljetter till Ice cube konseren och jag drog och hämtade ut mina efterlängtade piller. Dom hade öppnat och kollat igenom men tydligen så blev det inga problem, tack o lov för det, och dyrt som fan var det.
NU ÄR MAN 700 spänn fattigare då, så jag hoppas det är värt det!

Ska börja med dom om någon dag eftersom jag kanske ska ut ikväll, dricka lite hemma hos mig och sen ut och dansa. Förra gången  var så jävla läskigt för jag hade glömt bort att jag tagit ett piller på morgonen och sen festade jag på kvällen och blev helt borta, mina vänner fick sätta mig i en taxi hem, jag var helt borta, och sen kom killen och hjälpte mig upp för trappan samtidigt som jag skrek och yra, sen var det bara att bädda ner mig och en jävla utskällning fick man.

Veckan har gått skitbra, legat skitbra fast jag stått still fram till idag /inatt. Har inte käkat nått nästan, varit nära att svimma några gånger men har inte kännt av nå hunger alls, förstår inte, nästan som att den försvunnit?Jag har vart förstoppad också, men igår så köpte jag laxer igen så det satte fart. Borde egentligen lugna ner mig med det där, jag vet, men det är svårt.

Idag har jag inte ätit ett skit, druckit en fanta free bara, men måste väl iaf ta mig en hårdmacka kanske om jag ska dricka ikväll, vill gärna vara någolunda stabil ändå. Jag fick lön igår så jag shoppade mig lycklig, köpte 2 skit snygga höga klackar, får aldrig nog, tror jag är beroende av att köpa skor, har en sjuk samling alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0