Bra dag+ träningsvärk





Har lite svårt att fatta själv att det går bra för mig nu. Har inte ätit något idag men har träningsvärk i armarna och magen, vet inte varför, jag har ju inte tränat?men jobbat och jobbat stenhårt, haft tuffa turer eftersom en är sjuk så har vi fått jobbat på, men har ju jobbat med en av mina bästa vänner så det har gått bra^^

Eftersom jag inte har sovit så bra nu dom senaste nätterna, gått och lagt mig sent och gått upp halv 6 på morgonen så har jag inte fått min normala sömn = jag har inte gått ner något nu på 2 dagar, men jag har heller inte gått upp så det är jättebra. Hade jag sovit ordentligt båda nätterna så hade min vikt säkert legat på -1 kg till, men jag är överlycklig att jag lycktas hålla det här nu.Imorgon har jag sovmorgon så då kan jag äntligen sova normalt inatt, och det betyder viktendgång tills imorgon, förhoppningsvis^^

Idag så var vi 3 personal på morgonen och så hade den ena köpt med sig grovt bröd till fikat vi brukar ha på morgonen, hon försökte tvinga mig att äta men jag tackade nej,

" Jo men sluta, nu äter du det här,du s k a äta det här idag innan du går hem iaf!"

" och vad åt du till frukost då?"

"fortsätter du såhär,så kommer du snart få anorexia"

Men jag skrattade bort det och sen var det glömt på 2 minuter, hon är jätte JÄTTE stor, tjock alltså. hehe så hon käkade upp min iaf, jag satt i soffan och drack vatten jag;)

Jag ska neråt nu, jag ska ska ska.


Har fått en beundrare efter mig nu, han är faktiskt härlig, och skriver världens sötaste sms, men innerst inne så är jag av vaktande. Det brukar ju alltid bli så att jag drar mig undan killarna och då blir dom sura. Kanske för att jag inte tror på mig själv riktigt. Jag kan faktist inte ta åt mig när dom säger att jag är vacker, fin eller underbar. Det är som att jag inte kan tillåta mig att släppa in någon så nära, jag vågar inte tro att dom gillar mig för den jag är, att jag inte förtjänar det.Så jag leker oftast bara med kakan och sen när jag har fått nog så drar jag mig undan.

Vissa säger att jag är mystisk, och jag älskar att vara det.
 Det kommer alltid vara jag och friheten, hand i hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0