blunda, det går över







Jag grät nyss. ibland orkar man bara inte mer. ALLT jag gör är fel och så har det varit hela mitt liv, Det har funnits folk i min närhet hela livet som velat bestämma över mig och det tar aldrig slut. När fan tar det slut ?

Folk som tror dom vet bättre om mig själv än vad jag gör. Jag lever med en sån människa och jag försöker förtränga det ofta men så kommer det stunder då helvetet brakar loss.

OM jag INTE äter så blir det liv, och OM jag äter så blir det liv om det också, och vad jag äter och dricker komenteras det också. Fattar han inte hur han psykar mig totalt ?

" det är ju för ditt eget bästa" får jag höra och så ett föredrag om det ena och det andra! Jag är så jävla trött på det här nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag är väl snart inte kababel till att tänka själv heller.


Nu jävlar ska jag rasa, och jag ska fortsätta och fortsätta..

föresten.. så har jag beställt nya piller nu från Usa, så nu är man några hundra lappar fattigare då, men det är det absolut värt. Jag längtar tills jag får dom. Och jag är sjuk nu. har varit det i flera dagar nu. Men ska bli skönt och vila nu i veckan. Blev en 2 dagars i helgen. Och i Lördags fyllde en kill kompis 25 så det var fest för honom. Och träffade min beundrare ute på krogen i Fredagsmen tror han är sur på mig nu, vet inte varför ?
& i Söndags så firade vi min födelsedag med att äta ute, jag, killen, min pappa & min bror och hans tjej. Pappa bjöd alla och sen fick jag ett  kort med pengar som vanligt. Men vi hade trevligt, men nu känner jag mig bara tjock och äcklig. Hårda tag nu i veckan, inga mer bjudningar nu, tack o lov.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad är det för slags piller? :-) jag har hittat några, som jag tänkte skicka efter när jag har råd, men kunde va kul att kanske testa några som jag vet fungerar.



kram

2008-07-14 @ 00:23:53
URL: http://popstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0