yes yes yes






Ligger här nu med världens energi & lyssnar på skön musik, o jag vill skrika till hela jävla världen! klockan 7 i morse befann jag mig på gymet, trodde inte jag skulle palla eftersom det blev sent inatt men jag gick upp & tog ett piller o drack en kopp kaffe sen gick jag till gymet o körde stenhårt. Blev en timme på löpbandet och sen massa övningar och hade världens rus i hela kroppen, sen avslutade jag med boxnings kudden, så skönt att få ut alla sina känslor.

Idag ligger jag på lägsta vikten, skiljer inte mkt från gårdagen...men på kvällen så små åt jag lite(några tuggor av knäckebröd / någon klunk lättfil & så.. o gick upp men gick ner över natten..så kändes bra att träna i morse!

..min kille berättade föresten igår att det hade kommit in 2 bekanta till oss, tjejer(syskon) in till hans kläd butik igår och kikat, sen hade dom små pratat och dom hade frågat hur det var med mig och om de gick bra o så, sen så hade ena sagt att jag hade rasat så mkt i vikt o lät lite orolig..hon sa att jag nästan hade blivit för smal..och det var farligt om jag fortsatte gå ner i vikt.

..jag blev chockad när han berättade det för mig, men samtidigt så kändes det som världens kick, jag blev peppad av att fortsätta. Känns som en riktigt revansch från min sida.. alla jävlar som komenterade min vikt när jag vägde ganska mkt under en period, känns som en kick.. alla jävlar ska fan få se!

känns så jävla bra att det går bra för mig nu..och jag ska visa hela jävla världen.



hon har former visst, men en sån jävla skön bild,
 & känslan,precis så känner jag just nu.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 12:14:59
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0