det rullar på nu..jaaaa.






Det är Lördag & jag ligger 0,2 hg från att se "nollan" på vågen..Ju mer man går ner i vikt desto segare går det..man får bli glad för minsta lilla vikt nedgång även om det går segt.

Visst jag har blivit smalare men tycker inte det syns, får fortfarande världens jävla ångest varje gång jag ser mig själv i spegeln och på foton ska man inte tala om, fyfan. Jag tycker fan jag ser fetare ut nu än förr, ska jag va med på kort så är det JAG som ska va fotografen. Vissa vet ju inte hur man ska hantera en kamera. Sen när man ska prova kläder, fyfan..provhytter är det värsta som finns, jag hatar verkligen min kropp, visst mina höftben sticker ut mer nu,och nyckelben och jag vet att mina armar är smala, men inte där uppe tycker jag..min bästa vän påpeka föresten igår att jag fått skitsmala ben... jo men elr hur..suck.

och min jävla mage..ibland vill jag bara slita sönder den..


..iaf så ska jag antagligen festa ikväll med tjejerna, visst kommer säkert bli kul, men känner mig inte alls värsta peppad, och dessutom så känns det som att jag måste "offra" mig...alltså hade jag stannat hemma nu ikväll så kommer jag garanterat se nollan imorgon på vågen.. men nu är det ganska osäkert eftersom jag ska dricka ikväll.. fast jag brukar gå ner i vikt när jag dricker,för vi dansar som galningar också, fattar inte var man får all energi ifrån, men jag älskar att släppa loss på dansgolvet.. man skiter liksom i allt och bara lever och njuter.

..jag måste iallafall ta laxer inatt när jag kommer hem. tragiskt men sant.

.. & så måste jag väl förmodligen äta något också? Vill inte bli superfull, jag brukar kunna kontrollera mig men dom gånger jag blivit helt borta har mina vänner blivit skit oroliga, och dom vet att jag knappt har ätit då också, men dom få gånger jag blivit så har det varit för att jag glömt att jag tagit ett piller tidigare under dagen.
DET KOMMER ALDRIG HÄNDA IGEN.

Frågan är nu bara...vad ska jag äta ? hmm.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sköntatt de går bra för dej.

2008-12-23 @ 15:01:44
URL: http://mygoals.blogg.se/
Postat av: ms. untouchable

Ifall du är en av dom som läser min blogg så titta gärna in där för jag har kanske börjat blogga igen ..

2008-12-25 @ 02:07:51
URL: http://thinspodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0