uppsvälld och seg.






Sprungit på stan hela dagen med bästis, och hon ville absolut äta, hon ville först ha
mc donalds elr kebab men jag lyckades övertala henne att vi skulle sätta oss på ett av våra favo cafén istället.. och hon ville ju självklart att jag också skulle äta med henne, så till slut så gav jag med mig, för jag vet inte hur längesen sist vi fikade på riktigt ihop, eftersom jag annars alltid bara tar te elr cola light.

Hon beställde iaf in lasagne & jag tog varma mackor, man fick 2 stycken, drack vatten till... och fan vad mätt jag blev, inte alls van att äta bröd och inte äta sådär mkt, så maffigt. Sen gick jag förbi killens affär och sen  vandrade vi hem tillsammans, och jag klagade hela tiden på mitt magont, jag visste att det skulle bli såhär, min kille sa att jag skulle vila magen lite, så jag la mig ner på sängen och däckade en stund på en gång! Sen va jag på toa nyss och va tvungen att spy lite (utan att jag framkallat det själv) men kan inte spy nu heller för min kille är hemma.

...vägde mig iallafall o väger 0,5 mer nu än i morse, har tagit laxer nu också, så jag kommer väl förmodligen väga som i morse imorgon, det är väl tur det iallafall...och att jag tränade 2 timmar idag, jävla tur det..annars skulle jag bara vilja skjuta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0