Tillbaka







 ja, jag är tillbaka. Jag har varit sämst på att uppdatera men jag behövde en paus från bloggen. Det har faktist gått bra och jag har sett nollan flera gånger, tyvär har jag inte kommit under den men det är pga julen och allt skit.. men jag har knappt käkat nå julmat och godis, jag har kommit undan bra eftersom jag jobbade hela julafton, sen var vi hos killens föräldrar och där åt jag lite grann, men det var allt. Men sen har man ju druckit.. både juldagen, blev fyllekäk och sen i lördags..då hade min kille och hans polare... hiphop fest på en krog, så det var ett jävla drag, artister som uppträdde och så, blev fyllemat då också, fast vi delade på det, sen bakis mat igår, men ändå har jag knappt gått upp ett skit. tack gode gud för det.

Vart ner på stan nyss och köpt  mer laxer så man har hemma, sen idag fick jag mina efterlängtade nya piller som sägs vara skitbra, dom var fan inte billiga så jag hoppas dom är bra, men det ska dom vara. mina första som jag åt en gång i tiden det var stacker och dom gjorde så jag rasade ganska snabbt. Tog första nyss och har världens energi, så har tränat lite nu hemma. Nu jävlar ska det rasa här igen. Känns helt underbart att jag kommer avsluta det här året så jävla bra, och nästa år kommer bli ännu bättre. Lite jobbigt bara att typ alla ska kommentera min vikt nu.. och personalen på jobbet har reagerat ganska mycket. Fick höra av min kollega / min polare att en av dom var jätte orolig för mig... och undra hur det skulle gå på julafton för mig och tyckte synd om mig för att jag jämt fryser.. och sa det att jag alltid  förr tog med mig frukt till jobbet.. typ mango och nu sitter jag bara där med min vatten flaska..


herregud dom behöver fan inte oroa sig, jag har läget över full kontroll. känns så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0