Första december





visst är hon snygg?


Det går riktigt bra nu faktist, inte alls långt kvar tills jag nått mitt delmål, men det är så jävla svårt att passera "gränsen" men jag är ingen sån som ger upp. det handlar om att kämpa hela tiden, det är mitt liv, det är så jag lever och alltid har levt. Mina piller hjälper mig mycket, skulle beställa mera nu ikväll men så stod det att det var SLUT, fan då. Men kanske ska beställa ett par andra som jag körde på ett tag, dom var bra dom också.

Idag har jag inte ätit något, levt på Jul must Light bara, älskar det, det är typ det jag lever på mest. Igår efter mitt jobb så åkte jag o killen o handlade, jag handlade lättfil, keso, och lite frukt.. ska väl börja äta lite frukt då och då iallafall, jag köper jämt men äter nästan aldrig upp det. Lika med keson o filen, men känns ändå "skönt" på något sätt att ha det hemma  känns som en trygghet. Föresten så lagade jag en pasta gratäng till min kille idag,så han skulle få något gott när han kom hem från jobbet på kvällen, och faktist, jag kände inte alls av något sug efter att äta. Så jävla skönt.

...men det bästa är att se honom njuta av min mat, det är bara så jävla underbart.

känner inte av någon hunger iallafall och det är så skönt.Ska peppa mig själv till max nu, känns så härligt att rasa i vikt, en lyckorus känsla som man blir hög på. & känns som en revansch på något sätt. Jag vet att jag kommer fixa det.

..Imorgon ska jag träna klockan 7, ska bli super skönt. Ska ta mitt piller på morgonen & sen en kopp kaffe, sen blir det löpbandet någon timme och sen massa övningar.

. fan vad bra jag är.


Hoppas det går bra för er också. Jag ska uppdatera regelbundet nu.

Kommentarer
Postat av: fhefkefejfejkf

vem är de? blogg?

2009-01-06 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0