träning / lunch / ångest och shopping.








Visst, ångesten finns ju alltid där, ÄVEN om jag bara åt en sallad och ÄVEN om jag tränade på gymet idag 2 h, den kommer alltid att finnas där.
..& följa mig vart jag än går.

Som sagt 9 i morse befann vi oss på gymet, jag tränade (och bastade) stenhårt eftersom jag visste att jag skulle luncha på stan med 2 vänner.  Svetten bara rann av mig  och det var så jävla skönt. Sen på dagen så träffade jag upp 2 vänner för en lunch, det blev sallad för oss alla, fast den ena tog med couscous och massa sås, den andra tog med pasta och massa sås och en STOR muffins.... och jag tog en med enbart sallad, kräftstjärtar och lime och UTAN sås. Fick lite ångest men vad skulle jag göra liksom?

Min vän sa det också att det var skönt att se mig äta eftersom hon vart orolig..
hon behöver verkligen inte oroa sig..

Sen blev det lite shopping för min del och jag köpte även nya batterier till min digitalvåg, nu har jag tagit laxerande och jag dricker mitt special te. Jag undrar verkligen vad vågen kommer visa imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Läste att du dricker Manasul teét! Hur tycker du att det funkar? och måste man gå på toa mycket? direkt efter eller dagen efter? och hur mycket och när (efter måltid eller innan du lägger dig t.ex) dricker du det? :)

Nyfiken!

2008-08-20 @ 23:40:33
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: trollbunden svarar





hej ^^



ja jag dricker det te´t och jag tycker att det funkar superbra, det tar inte så lång till innan du känner av effekten. Jag brukar ta det under dagen, nu har jag ökat dosen med 2 koppar/dag. en på dagen och en lite senare, inte för sent bara.



men det är verkligen en kanon produkt, ska beställa mer nu snart ^^

2008-08-21 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0