Tillbaka igen + sopp dieten






Jag är tillbaka ! såhär ligger det till. Jag har inte gått upp nu, men för någon vecka sen fick jag mensen  och det resultera till att jag var sugen på allt, jag ville äta allt och jag stoppa saker i munnen som jag annars inte skulle göra. Sen så blev det festival här och min bästis ville äta ute & jag åt, och jag åt fylle mat också, blev förstoppad och så var jag uppsvälld pga  
mensen och all jävla skitmat. Det jag åt var kinesiskt - nudlar och grönsaker och kycklingspett, sen langos en gång och fylle mat 1 gång,( killen framför mig i kön bjöd mig bara sådär, jag ångrade mig och tacka nej, men han betalade den ändå) & sen var det ju alkohol 3 dagars också, OCH FAN VAD JAG OCH MIN KROPP INTE MÅDDE BRA ALLS EFTER DETTA, så den här veckan har jag tränat som en tok och fastat, så nu är jag tillbaka igen, känns förbannat jävla skönt.

Har tränat flera dagar nu och i morse så sa kroppen ifrån men jag och killen drog till gymet ändå och var där 2 h som vanligt. Bastade också, och nu känns det super skönt. Och nu har jag precis stått i köket och gjort världens laddning med soppa,
det ska jag leva på nu i 1 vecka.

Det kommer kännas som skit mycket att äta den varje dag eftersom jag äter mycket sällan, men tydligen ska soppan fungera superbra, hittade dieten i min bok, man ska tydligen tappa mellan  5-7 kg ! Inte för att jag tror så mycket på det då men jag ska ge det en chans, sen kommer jag även träna endel och så dricka mitt te som funkar skitbra, jag har ökat dosen nu med 2 koppar /dag och jag springer på toa hela tiden. Kommer också bli någon frukt/ grönsak till detta, ska skriva dag för dag hur det går.

Har gjort min första skål nu, det smakar bra. Jag kommer få min lön nu på måndag och hade egentligen tänkt dragit till sthlm och shoppat elr någon annan stad, elr tagit en sista minuten men jag ska vänta med det nu tills kilorna har börjat rasa igen, DÅ FÖRST ska jag belöna mig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0