lyckorus i hela kroppen






Kom nyss hem från gymet, och jävlar vad skönt det var. Känner mig helt galen / vild just nu, vill ta hela världen med storm. Har befunnit mig på gymet nu 2 timmar, dom första 30 minuterna var rena döden, fyfan vad jobbigt det var, hade inte vaknat riktigt heller. Älskar vårat gym som vi har, det finns typ allt, körde kondition och styrka och sen avslutade jag med boxnings kudden, så jävla skönt, kunde inte sluta, sen blev det bastun ^^ Så jävla skönt att ha hela gymet för sig själv.

Precis när jag skulle gå ut så stod det en skit snygg kille typ utanför, hehe han höll på skrämma livet ur mig vafan! sen är det massa snygga bygg jobbare här utanför lägenheten, inte för att man jag bryr mig direkt, men en fin syn när man går ut på balkongen och tar en cigg. haha.

Sitter och dricker min pepsi max nu, orkade bara dricka hälften igår ju. Idag ska jag börja jobba kl 16, och sen jobba hela natten så slutar 8 imorgon, och börjar nästa pass 16 igen och jobbar till 8 dagen efter igen, jag kommer vara helt död, ska ladda med cigg, pepsi max och ta med mig sallad som jag troligen inte kommer att äta av men iallafall, kanske någon frukt elr allevo shake.

Kommentarer
Postat av: Mela

Älska bilden du lagt upp...älskar hennes hår och kropp!

Jag är inne och kikar på din blogg varje dag...

Ta hand om dig!

2008-08-09 @ 22:38:30
URL: http://amarulatree.blogg.se/
Postat av: Nikki

tjena tjejjen! Allt bra me dig? Inte hört från dig på läääänge..

Duktig du e som tränar på så bra! å shit vilken lyx å vara själv i gymmet!! Händer sällan här...



Må väl å ta hand om dig! kramar

2008-08-13 @ 16:36:29
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0