helt okej dag






Jag har noll energi, vaknade precis. Idag så har jag bara slappat, var uppe tidigt för att tvätta, sen i morse ringde dom en miljon gånger..för att dom ville att jag skulle jobba men orkade inte svara, blev bara irriterad som fan över att dom aldrig slutade ringa. Sen på eftermiddagen så gjorde jag iordning en ny laddning med soppa, och tog en skål sen, den var faktist supergod. Den här gången hade jag i selleri och vitkål istället för fänkål och så hade jag i krossade tomater och det blev superbra, mätt blev man också, så det kommer inte vara nå problem att få i sig det dom dagar jag väljer att äta av den,starkt och gott. Men frågan är om jag kommer kunna äta det varje dag?kommer kännas som super mycket, kommer aldrig att äta mer än en portion iallafall.

Men en gammal vän från gymnasiet hörde av sig för en stund sen,hon kommer "hem" nu idag och kommer vara kvar en vecka. Hon flyttade ner till gbg och håller på utbilda sig till advokat nu, det går superbra för den tjejen, sen nu snart så flyttar hon till Usa för att plugga, så kommer inte kunna träffa henne förens nästa år, då hon kommer hem ett tag för att sedan flytta till Tyskland. (det är fart på den tjejen kan jag lova) det är nu man får ångest själv för att man inte har tagit sig från den här staden än. vad hände egentligen efter gymnasiet? var ju hundra år sen man gick ut känns det som.

Iallafall ville hon kanske ta en drink imorgon kväll, så får se om man gör det, och fortsätter med soppan sen?svårt svårt. Imorgon ska vi träna på morgonen iallafall och basta, det ska bli helt underbart, längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Heeej!

Är det från godisråtta-boken du läst (Flinkenbergs..) Asrolig ju!! Bra skriven, låg å sträckläste den i början av sommaren :D (A)



Kul du e tillbaka nu iaf! Va va de för festival? Hoppas du hade trevligt iaf! =) Allt bra annars?



Jodå, här är det helt OK! Haft 2 bra dagar, dock tränat lite mycke(?) men vägt upp det med träningsfri dag idag, så.. Orkar gör jag för att jag äter.. ;) =P

Gäller å passa på oxå! På måndag börjar skolan igen å då lär de bli mindre träning...

Hur går de m jobbet å livet i allmänheten?



Ta hand om dig! Kramar

2008-08-21 @ 22:06:20
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0