det går iaf neråt





Slut i hela kroppen, det blir sängen snart. Jag var tvungen att avsluta soppdieten igår. Jag och min kille åkte till en annan stad och shoppade, var helt underbart och mysigt hade vi,så var ju tvungen att luncha med honom, ganska jobbigt men gick bra. Men klart att ångesten fanns där hela tiden och saken blev ju inte bättre av att jag var  upsvälld som fan på kvällen. Blev iaf glad i morse när jag vågen visade - 1,2 kg. Känns skit skönt så nu är man tillbaka igen, Min digitala våg har typ slutat funka, tror det är batterierna, ska köpa nya imorgon, men med lite våld lyckades jag få den fungera. Men köpte en till våg nu idag på ikea, fast den är inte digital, kan inte leva utan en våg.

Jag shoppade en hel del igår, hittade en klänning, 2 par örhängen, ett snyggt arband och en snygg klocka, hittade även en super snygg bikini och en skinn jacka i storlek 36 (& då kan jag ha nå tjockare tröja under också) som man kan ha sen när  det blir lite kallare. Shoppade men min vän idag också, tog en fika, hon tog en pepsi max och en kladdkaka och jag nöjde mig med en pepsi max bara ^^

Jag har inte käkat något idag, känns super skönt. Drack den där pepsi max bara. Jag ska köra igång igen med soppan, men får se när, köpte vitkål och selleri idag också så jag ska göra om hela soppan och göra den "riktigt" men under dieten så får man inte dricka alkohol och jag vet inte om jag ska ut på fredag eller inte. så ja, vi får se.

imorgon ska jag träna iaf, ska bli skit skönt. klockan 9 -11 på gymet + att vi ska basta, jag ska köra stenhårt, svetten ska bara rinna. Sen vid 2 tiden ska jag möta upp 2 vänner för att luncha på stan, det blir sallad för alla, men har inte bestämt mig för om det blir någon sallad för min del elr om jag bara tar en te, men då kommer jag väl få höra.. den ena påpekade för mig senast förra veckan och undra om jag åt ordentligt för hon var orolig för mig. Jag förstår liksom inte? Jag är ju inte underviktig. Ganska drygt liksom, lika på jobbet får jag jämt komentarer om att jag absolut inte ska gå ner nå mer, senast var det när jag stod ute med en personal som nyss kommit tbx från semestern, hon hade hört att dom var oroliga för mig för att jag gått ner så mycket , och hon undra också vad jag åt?

Hallå, ska hon säga hon är lika liten som mig om inte mindre. Det är drygt när man ska behöva förklara för sig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0