Dag2






Jag är ensam hemma nu, och jag är super seg, skulle vilja lägga mig ner nu och bara låta drömmarna omfamna mig.Idag så har jag jobbat och det gick bra. Tog min soppa till lunch, och jag fick i mig den. Det som är bra med den är att man behöver inte äta nå mycket alls innan man tappar mat lusten, jag hällde ut det sista.

Vägde mig på en gång när jag kom hem och fick små panik eftersom jag hade ökat ganska mkt på vågen sen i morse. Men nu är jag glad igen, vägde mig för ett tag sen och nu ligger vikten som i morse. underbart!

Min kille skulle till studion ikväll (han gör musik)så jag hängde med han ner en snabbis på affären, kände ett stort sug efter  att hetsa men sen vägde jag mig igen när jag kom upp i lägenheten och såg till min förvåning att jag hade gått ner som sagt, så nu är jag bara peppad på att fortsätta. Jag vet inte om det  beror helt på soppan elr om det var för att jag även laxerade lite grann och så drack 2 koppar av mitt super te, men bra känns det iaf. Jag hoppas på viktnedgång tills imorgon, men  ska inte hoppats för mycket, för att gå ner i vikt så är det VIKTIGT att man sover ordentligt, och jag börjar tidigt imorn, så jag måste upp tidigt som fan och det kan förstöra allt.

.. men man ska aldrig sluta hoppas som sagt.

man är väl en överlevare

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det för soppa? Något i den som kickar igång förbränningen? Eller är det att man fastar som gör att man går ner så mycket? Bara en fråga till, kan man gå ner 5 - 7 kg i veckan på den?

2008-08-16 @ 23:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0