så nära får ingen gå

image6


FÖRSTA INLÄGGET  i min blogg, var väl verkligen på tiden att jag fixade en,  vill ju inte skriva om mina äs i min andra vanliga blogg, där skriver jag i gåtor hela tiden och ingen fattar vad det egentligen handlar om, jag har nog alltid varit sån, sådär lite mystisk, jag har en miljon hemligheter som bara jag vet om, och jag trivs bra med det också! ska försöka skriva regelbundet här och inte ljuga med vad jag har stoppat i mig och så. kan kännas skönt när man ser själv hur mycket det är som har passerat genom min mun. Påsken var föresten underbar, min pojkvän var och är fortfarande utomlands så jag slapp hela den biten eftersom jag jobbade. fick lite panik där ett tag när min kille sa att jag var bjuden hem till hans föräldrar = en jävla tur att jag jobbade HELA påsken. veckan efter gick superbra också, åt mina piller som vanligt och drack min pepsi max som vanligt. hetsåt väl någon gång men det kom ju självklart upp såklart på en gång och massa laxer på det!

MEN.. nu kommer det,  det som jag egentligen  inte vill erkänna för mig själv. på torsdagen så skulle jag åkt till sthlm till min vän egentligen , skulle sitta modell för henne men så blev det inget så jag skulle åka på fredagen istället, så mina polare ville ut på torsdag kväll och självklart hängde jag med då, på tom mage, blev en hel del alkohol, gratis drinkar & sen efterfest, kom hem dagen efter runt 10 & skulle med tåget klockan 13. bakis skakis så åt jag allt som fanns hemma. blev panpizza och några ostbågar sen toaletten ( spy ) sen med fetaste ångesten hoppade jag på tåget till sthlm. ännu mera fest och utgång, ännu mera bakis mat. fyfan alltså för mig. jag som hade kämpat ner mig så jävla bra. så dom senaste dagarna har jag bara gått runt med en hel del ångest.

Idag var det första dagen på tävlingen också, jag ska verkligen lyckas. jag vet att jag kan. bara jag tar mina piller så funkar allt kanon. hunger ? mia? vad är det ? har föresten beställt nya piller också, klart det kostar endel, men det är ju självklart värt varenda öre. jag diskade lite här hemma nu idag när jag kom hem från jobbet. har mängder med pepsi max / cola zero / jul must light / cola light flaskor. jag tror jag är beroende. har desutom laxerat idag igen. tog lite mer den här gången. det är läskigt när man knappt vågar dricka funlight saft längre. vågen är min bästa vän , jag hatar den samtidigt som jag älskar den. kan inte leva utan den, precis som jag inte vet vem jag är utan mina äs. har levt med det så länge jag kan minnas..

ikväll ska jag träna hemma, hantlar och övningar. idag blev föresten intaget - några melon bitar & två jordgubbar & pepsi max. fick komentarer om att jag aldrig äter på jobbet men dom är så van nu med det så det är inga problem, känns så skönt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0