nu eller aldrig




image26



Gårdagen var inte så farlig  som jag först trodde. Jag har hållt en jämn & stabil kurva nu i veckan. ska verkligen inte klaga. tror att det är pga mina älskade piller. idag så har jag varit med min bästa vän. har gått lite överallt & sen blev det staden, lite shopping & sånt. Sen ville hon absolut äta, så vi gick runt & kolla, sen stanna vi inne på Mc donalds, och jag vela fram & tillbaka om jag skulle köpa något elr inte. Hon ville ha big tastey ( 150 g) meny. hur orkar man äta en sån stor? Hur som helst så stod vi där inne hur länge som helst och jag LYCKADES avstyra det hela. Hon köpte någon hamburgare som hon skulle ta med hem och jag köpte ingenting.

 När jag kom hem nu på kvällen så har jag ätit några tsk keso med kanel & några enstaka godisar, som jag sen försökte spy upp vilket inte alls gick direkt bra. I morse visade vågen iaf 53, 9. äntligen 3:an igen, men nu är det nog några hg mer, men jag tänker inte stressa på det hela, för då vet jag att jag sabbar allt, jag orkar verkligen inte falla en gång till.

annars så har  dagen sett ut,

1 shake
1 banan
1 liten mandarin
1 litet päron
pepsi max.
 några tsk keso
& 3 godis bitar

 ser mkt  ut nu när jag ser det framför mig på skärmen men samtidigt så har jag ju varit ute och gått hur många timmar som helst. & så ska jag få mensen vilken dag som helst,

föresten, är sugen på att testa på sushi, någon som smakat ? är det gott ? jag vill testa det, men är så jävla feg. nej, nu ska jag kolla på sex & the city.

& en annan sak, jag hatar verkligen provhytter, man ser varenda jävla del på kroppen, varför blir man alltid så jävla deppig när man ska prova kläder ? fan vad jag hatar min kropp. & ändå har man många beundrare efter sig, jag förstår verkligen  INTE vad dom ser hos mig....

Kommentarer
Postat av: Nikki

sushi är såå gott!! faktiskt =)

2008-04-17 @ 00:13:58
URL: http://Bonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0