ibland spårar det ur..

image28


okej. vad ska man säga? blanda ALDRIG  piller /  & ipren ( & när du har mens) & alkohol. jag var på fest igår med gamla vänner. jag hade tagit 1 piller på morgonen och tänkte att det inte alls var speciellt farligt. skulle ju inte dricka förens sent på kvällen. sen åt jag lite max mat som min kille köpt, spydde upp allt sen så jag var lagom tom till festen.

Allt var skitbra fram tills ungefär halv 12, då jag skulle gå på toaletten, var helt yr och försökte spy. helt jävla borta var jag, så mina vänner blev ju oroliga. & jag hade BARA druckit 4-5 öl liksom? så dom ringde min kille, och sen beställde dom taxi till mig. var helt jävla borta. kravla mig uppför trappan så min kille fick klä av mig och bädda ner mig. och OJ, vad han har skällt på mig angående mina piller, han hotade med att att han hade slängt bort dom, men han VET att jag skulle bli tokig om han skulle göra det.

Han har gömt dom i köket, längst upp dit jag INTE når. men han berättade ju det som tur var, så jag är glad=) men jag säger bara en sak, ALDRIG mer piller och alkohol.

har vart bakis hela dagen och käkat som en gris. kände mig uppsvälld i början, däckade efter maten, men nu är det bra igen, har tagit laxer också så det ska väl värka snart, hoppas jag. imorn ska jag träna iaf. bort med all skit nu.

Kommentarer
Postat av: camilla

med efepiller, menar du efedrin?

2008-05-03 @ 16:57:10
Postat av: camilla

svara på frågan >.

2008-05-06 @ 17:37:51
Postat av: trollbunden

nej inte efedrin, skulle aldrig ta efedrin, och absolut inte blanda det med alkohol.

2008-05-10 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0