hur nära?h u d n ä r a

image15



SÖNDAG, & det går bra nu. ligger på sängen nu med datan & en vatten flaska, klockan är snart 17 och jag har tagit en shake nyss samt 1 päron & en banan. och mina tabletter såklart. igår så var jag så sugen på allt där ett tag, satt på msn & snackade med min bästa vän, hon skulle baka kladdkaka. vi snackar alltid mat hon & jag, det är så jävla  underbart att snacka mat / gå runt i mat affärer och bara kolla på godiset och sen kunna gå ut igen med gott samvete, elr när man sitter på jobbet och bläddrar i alla tidningar efter alla mat recept.

jag har affären precis nedanför mig här, och som sagt jag var såå nära igår att gå ner. jag var bakis och ville ha allt, listan kan göras lång, framför allt,

 chips & dip
pepsi max
pizza
kebab
kladdkaka
choklad
surt godis

så jag satt över msn och snacka med min bästa vän o vela fram och tbx om jag skulle springa ner 2 trappor och köpa något, men jag höll mig. Dels för det är såklart inte värt den där jävla ångesten man får efteråt, sen om jag köper chips och dip som jag älskar så käkar jag bara lite chips, doppar 3-4 ggr sen så häller jag ut allt. onödiga pengar, sen så klart spyr jag ju ändå upp allt. Och sen så är det samma äckel gubbe som sitter i kassan varje dag, ska alltid ge en komplimanger och är sådär sliskig, tror han går på något också. varken jag elr min kille vill gå ner och handla själv. haha. ÄR VÄL TUR DET ÄNDÅ KANSKE?

min killes syrra kommer kommahit en sväng snart, hon skulle ta med sig kina mat tyckte jag att jag hörde, rester som familjen hade. vi får se hur det går, måste verkligen försöka vara skit stark nu. för oftast så sabbar man det jämt när man är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0