hur jävla svårt ska det vara?

image12

ONSDAG - jag är ett äckel. kände mig duktig ända fram till kl 17 ungefär. hade gått en lång promenad & vågen pekade neråt & jag hade inte ätit ett skit. drack enbart pepsi max. sen när jag kom hem så vet jag inte vad som hände. kände mig sjuk nästan och sen kom attacken, - som ett jävla BOMBNEDSLAG! ETT SLAG rakt i ansiktet. hallå, varna mig nästa gång va?

fast  innerst inne så visste jag att det skulle komma, men jag hade hoppats att jag skulle vara stark nog att kunna stå emot och jag vet PRECIS vad som utlöste det hela. Det har hänt en allvarlig sak med en av mina bästa vänner, och när jag mår dåligt så tröstar jag mig med - mat / föda. vad som helst. jag kan verkligen inte stoppa det  just då, annars kan jag hindra det men inte om det har hänt något sånt här, något peciellt. jag dövar smärtan med att hetsa, vilket jag får ångra efteråt då jag hänger över toan och pratar till mig själv , - vafan håller jag på mig? jag är helt jävla sjuk i huvudet ! tänk om folk visste..

nu har jag tagit  efe piller, 3 äppelcidervinäger piller / & 7 stycken laxerande. hoppas det sätter fart snart. har ni haft den där känslan av att ni lever ett dubbel liv? jag är alltid den som ska hjälpa alla andra, alltid så jävla positiv & glad. men tänk om folk visste hur mkt smärta jag går & bär på, vad jag brottas med varenda dag? min största fiende är delvis maten men det är jag själv också. jag är rädd för mig själv, när jag verkligen tappar kontrollen sådär över vad jag stoppar i munnen.

.. menjag är ingen sån som ger upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0