en berg & dalbana



image13

FREDAG - okej, jag erkänner, allt gick åt helvete, sen min bästa vän kom hem från utlandet så rasa verkligheten och mina drömmar, allt. fick reda på att hon råkat ut för våldtäkt där nere. blev både arg och ledsen, såg hur skit hon mådde ochsom bästa vän så gör man ju såklart allt för den man älskar. samtidigt så kände jag dåligt samvete att jag inte var med när det hände. och all den här skiten ledde till att jag hetsa och hetsa och hetsa. har laxerat hela tiden nu också, måste verkligen lugna ner mig. trodde inte att det skulle va så beroendé framkallande som dom sa på apoteket när jag köpte dom, men det är dom.

& som sagt har jag vart både sjuk nu i veckan och skit sur och irriterad över allt. Men nu känns det bättre faktist för nu börjar vågen peka neråt igen. tänk vad några kg kan göra sån stor jävla skillnad? satt inne på msn igår så skriver en kille till mig som jag känner.. och frågar vem det är ? jag svarar med att det är ju JAG. och han ber om ursäkt och säger att jag såg större ut på den bilden, så han kände inte igen mig? jävla helvetes jävla kill svin! om dom tycker det, så behöver dom väl fan inte påpeka det också? fast kanske lika bra också, blir man ju ännu mer motiverad till att kämpa vidare. hur som helst så var bilden från förra helgen kanske? och jag vet att det kanske skillde 2 kg från den bilden och innan. så ja, han hade rätt,en fet jävla gris kan man kalla mig. och det värsta är ändå att efteråt så säger han att han absolut INTE menade något illa, och att jag inte ska ta åt mig?

DET BÄSTA - är att jag äntligen fick mina efe piller idag. äntligen. trodde att det hade blivit nå skit, hade blivit skit sur om dom inte dykt upp idag;)men nu är jag lycklig igen.jag är redo att chocka världen nu.


dagens meny.

1 shake med smak av hallon/banan
1 banan om man vågar?
& ett litet päron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0